Zarządzanie i serwis systemów komputerowych

Naszym Klientom oferujemy pakiet usług gwarantujący sprawne działanie systemów informatycznych firmy. Pakiet usług polega na zapewnieniu pełnej funkcjonalności powierzonego nam sprzętu komputerowego, używanego oprogramowania oraz infrastruktury informatycznej. Nasze usługi wykonywane są na najwyższym poziomie który gwarantuje satysfakcję Klienta.

Wsparcie dla naszych klientów świadczymy w miejscu ich pracy w gwarantowanym czasie zgodnie z wybranym priorytetem usługi. Do zachowania ciągłości pracy biznesowej naszych Klientów jesteśmy w stanie podstawić sprzęt zastępczy na czas usunięcia awarii. 

Naszymi głównymi klientami są firmy i korporacje dla których świadczymy usługi na najwyższym poziomie bazując na międzynarodowych standardach SLA (Service Level Agreement).

 
Nasze atuty

  • Profesjonalne podejście do powierzonych zadań
  • Szybki czas usunięcia awarii
  • Wsparcie On-site
  • Obsługa w trybie ciągłym 24/7/365
  • Wysoko wykwalifikowana kadra specjalistów
  • Darmowe wsparcie w zakresie licencjonowania oprogramowania


Zakres usług

  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny / konserwacje i przegląd
  • Migracje istniejących systemów
  • Relokacje
  • Administracja i zarządzanie serwerami i aplikacjami serwerowymi
  • Zarządzanie sprzętem i infrastrukturą
  • Dedykowani pracownicy dla potrzeb Klienta
  • Szkolenia


Korzyści ze współpracy

  • Optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów przez Klienta
  • zoptymalizowane procesy serwisowe skracające czas usunięcia awarii
  • Proaktywne działania zmniejszające ryzyko wystąpienia awarii
  • Spadek obciążenia administratorów
  • Ciągłe podnoszenie jakości oferowanych usług