Dział Wsparcia Użytkowników

Będąc w segmencie wsparcia IT od 2010 roku, uczyliśmy się od największych korporacji metod efektywnego zarządzania zespołem konsultantów, które z sukcesem wdrażamy do małych i średnich firm. Nasze doświadczenie z pewnością pozwala nam stwierdzić, że zlecenie do firmy zewnętrznej świadczenia usługi Helpdesku IT w swojej firmie jest najbardziej odpowiednią metodą zarządzania w organizacji, ponieważ Usługodawca w całym okresie świadczenia usługi dba o:

  • Poziom usług SLA
  • Czasy reakcji i realizacji oraz terminowość zgłaszanych incydentów
  • Satysfakcję użytkownika końcowego
  • Obsługę reklamacji
  • Zarządzanie CMDB – centralną bazą sprzętu komputerowego użytkownika
  • Bazę wiedzy powtarzalnych incydentów w organizacji
  • Obsługę awarii

Metodologie zarządzania wsparciem IT
HDI® Support Center Standard

Unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla zespołów zapewniających wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych. Standard opracowany przez grono ekspertów z całego świata, skupionych w HDI, znajduje zastosowanie w każdej firmie na świecie, niezależnie od sektora, liczby użytkowników. Uniwersalny standard znajduje swoje zastosowanie zarówno w wewnętrznych działach IT, jak w centrach usług wspólnych oraz wśród komercyjnych dostawców usług IT.

HDI® Support Center Standard obejmuje wszelkie aktywności realizowane w zespołach wsparcia, które są niezbędne do zapewnienia sukcesu zespołu. Wskazuje on, jakie obszary działania zespołu muszą być zarządzane, obejmując swym zakresem zasady zarządzania zespołem i pracownikami, definiowanie strategii i planów operacyjnych, zarządzanie zasobami niezbędnym do realizacji planów oraz określa zbiór niezbędnych procesów i procedur. Standard określa także jak zdefiniować sukces zespołu wsparcia, jak go utrzymywać.

Wyróżniającą cechą standardu jest koncentracja na zagadnieniach związanych z ludźmi. W standardzie znajdują się najlepsze praktyki zarządzania pracownikami, ich motywowania, metody analizy satysfakcji użytkowników, a także metody oceny satysfakcji pracowników

Certyfikowany zespół konsultantów wsparcia IT

Obecnie nasza załoga Wsparcia IT składa się z 30 konsultantów i wciąż się rozrasta. Osoby z certyfikacjami na różnych liniach wsparcia i poziomach certyfikacji tworzą certyfikowany zespół  HDI® Team Certified. Udało nam się zdobyć certyfikację dla:

  • HDI® Customer Representative
  • HDI® Support Center Analyst
  • HDI® Support Center Team Lead
  • HDI® Suuport Center Manager

Helpdesk w liczbach

0
Połączeń
0 %
Odebranych telefonów
0 s
Oczekiwanie na połączenie

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się bezpośrednio z nami.