Jesteśmy na bieżąco z nowościami na rynku IT i do tych nowości dostosowujemy naszą ofertę, tak aby była jak najbardziej aktualna i spełniała potrzeby naszych Klientów
Do naszego zespołu potrzebujemy pasjonatów informatyki z różnym doświadczeniem zawodowym, wiedzą i wykształceniem.
Będąc w segmencie wsparcia IT od 2010 roku, uczyliśmy się od największych korporacji metod efektywnego zarządzania zespołem konsultantów, które z sukcesem wdrażamy do małych i średnich firm. Nasze doświadczenie z pewnością pozwala nam stwierdzić, że zlecenie do firmy zewnętrznej świadczenia usługi Helpdesku IT w swojej firmie jest najbardziej odpowiednią metodą zarządzania w organizacji, ponieważ Usługodawca w całym okresie świadczenia usługi dba o:
Unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla zespołów zapewniających wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych. Standard opracowany przez grono ekspertów z całego świata, skupionych w HDI, znajduje zastosowanie w każdej firmie na świecie, niezależnie od sektora, liczby użytkowników. Uniwersalny standard znajduje swoje zastosowanie zarówno w wewnętrznych działach IT, jak w centrach usług wspólnych oraz wśród komercyjnych dostawców usług IT.
HDI® Support Center Standard obejmuje wszelkie aktywności realizowane w zespołach wsparcia, które są niezbędne do zapewnienia sukcesu zespołu. Wskazuje on, jakie obszary działania zespołu muszą być zarządzane, obejmując swym zakresem zasady zarządzania zespołem i pracownikami, definiowanie strategii i planów operacyjnych, zarządzanie zasobami niezbędnym do realizacji planów oraz określa zbiór niezbędnych procesów i procedur. Standard określa także jak zdefiniować sukces zespołu wsparcia, jak go utrzymywać.
Wyróżniającą cechą standardu jest koncentracja na zagadnieniach związanych z ludźmi. W standardzie znajdują się najlepsze praktyki zarządzania pracownikami, ich motywowania, metody analizy satysfakcji użytkowników, a także metody oceny satysfakcji pracowników
Obecnie nasza załoga Wsparcia IT składa się z 30 konsultantów i wciąż się rozrasta. Osoby z certyfikacjami na różnych liniach wsparcia i poziomach certyfikacji tworzą certyfikowany zespół HDI® Team Certified. Udało nam się zdobyć certyfikację dla:
Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się bezpośrednio z nami.